Fritvalgsordning


Fritvalgsordning

Når du har besøg af en visitator, har du mulighed for selv at bestemme, hvem du vil have til at udføre de praktiske opgaver i dit hjem. Under besøget får du en grundig information om dine muligheder og hvilke leverandører, der kan levere de ønskede ydelser.

Her kan du se, hvilke leverandører, du kan vælge imellem.

OBS - Ændring i godkendte leverandører af dagligvarer - OBS

Hvis du opfylder betingelserne, kan du visiteres til hjælp til indkøb og vareudbringning.

Godkendte leverandører til dagligvare-udbringning i MariagerFjord Kommune – ændring pr 1. august 2017

Pr. 1. august 2017 er der nye godkendte leverandører til ovennævnte.

Er du allerede med i ordningen og bliver berørt af ændringen, vil du modtage post angående dette. Tilbagemelding skal ske til Myndighed og Visitation, Sundhed og Ældre senest den 24. juli 2017.

Flg. leverandører er godkendte pr 1. august 2017:

Leverandør vareudbringning Telefon
Osuma ( on-line supermarked) 7022 2777
Min Købmand Rostrup 9856 6003
Spar Valsgård Aps 9852 0058
Daglig Brugsen Veddum 9858 5225
Min Købmand Hobro 9852 4377

 

Hvis du ikke er med i ordningen om indkøb og vareudbringning og ønsker at komme det, skal du kontakte Myndighed og Visitation, Sundhed og ældre, telefon 9711 3449. Daglig telefonisk træffetid kl 9-12.

Opdateret 14.07.17    Print    Læs op    Webmaster   Fandt du siden nyttig?    

Kontakt


Myndighed og Visitation


Telefontid hver dag mellem 8-12 

Postadresse
Nrd. Kajgade 1
9500 Hobro